Min nye bil.

Endelig i dag fikk jeg hentet min nye bil. 

Golf TDI blue motion 2012 mod.

Og i morgen tar jeg med jr til Sandaholm caming (Sverige) i en liten uke.  
Det skal bli en fryd å kjøre dit nå.  
Slipper å bli blakk pga fylling av bensin.


Johooo.. Så glad for ny bil.. Og nesten helt ny også.. 2012 mod. Første gang jeg kjøper en så ny bil.. Den har ikke riper i lakken som det ser ut på bilde.. Det er støv etter dårlig vask og polering.
Den skal få seg en skikkelig proff polering etter jeg kommer hjem fra Sverige ;)
Ikke så voldsomt fansy inni, men har alt av utstyr og mer til ;)
Nå forteller den meg når det er økonomisk å gire opp eller ned .. hehe
Må bare huske å fylle diesel IKKE bensin ;)



Her står gliset mitt <3 .. klar for tur i morgen :-)




Og hit skal vi.. Dette bilde er fra 2 år siden.. Da hadde vi dårlig vær..
I fjor var det megavarmt, og vi badet mange ganger om dagen.
I år er det meldt veldig varmt igjen, så vi må huske på å ta med bade-tøy ;) 




Dette er litt av stranda vi har til rådighet. Siden vi har campingvogna så ligger vi aldri her. Men vi bader mye her :-)








Her er Madts fra første året. Det er sand-dyner som flytter seg fra år til år. I fjor var ikke denne sand-dynen her. Madts sto her med sko på uten å bli våt på beina. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull