Varm Design

Jeg var en tur på mine hjemtrakter ( LIER) i dag, og da stakk jeg innom Varm Design. 

Jeg har fulgt henne i et drøyt halvår på Facebook,  og har vært fristet mang en gang av alt det flotte hun viser frem. 
I dag reiste jeg hjem med garn og mønster til  SOMMERPONCHO -rosa og grå ♡♡♡
Får ikke begynt på den riktig med en gang, men det blir ikke så lenge til.

Bilder av den kommer så fort jeg er igang.

Jeg er så glad i å bruke poncho, og når det er strikket i Alpakka garn, så blir det bare rett og slett herlig plagg.
Vanlig ull er topp når det er kaldt, men på våren så blir jeg fort svett av ull.. men med Alpakka så går det helt fint. Det puster bedre, og med poncho så får man enda mer lufting når man trenger det.
Jeg vurderte å ta den i blå, men endte opp med rosa/grå.. nydelige farger i sammen ;)
Bare vent å se!!! <3

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull