Hadde planer om å strikke i dag

Og det får jeg nok gjort også. 
Men planen var masse strikking. 
Men når været var så fint, og med en temperatur som er stigende så var fristelsen til å kjøpe blomster stor.

Dette skulle jeg gjøre masse av i dag, og noe blir det jo ;)
Men ble fristet av fin temperatur og sol, så da gikk veien til Plantasjen for å kjøpe litt blomster..
Og da jeg kom hjem hadde det skyet over, og det begynte å regne.. buhuuu!!

Her kommer det opp søt paprika.. Fikk plantene av Jan/Randi tidligere i år.. ;)
Tusen takk.. Gleder meg til å se om det blir noe ut av de.
Her har min sønn og jeg plantet litt frø som skal bli blomster for humler og bier.. ;) Håper det kommer opp litt mer snart.
Litt stemor har allerede kommet i kassa :D
Stemor og prestekrager kom på plass før konfirmasjonen i år :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull