Brodert dåpsbilde


Brodert dåps-bilde  til nevøen min.
Han ble døpt søndag 12 april.
Tusen takk for en nydelig dag <3

Mønsteret til bilde kan du bestille hos Margaretha.no
Lenge siden jeg har brodert, så det var godt at jeg hadde mønsteret i hus i god tid. Ble bare litt brodering i uka pga såre fingertupper ;) hehe
Det var et greit mønster å følge når man forsto kodene. Det var 12 forskjellige farger, men noen skulle også blandes. 1 tråd av hver farge. Dette var et tysk mønster, og dårlig forklart på engelsk.

Men jeg er godt fornøyd med bildet, og håper mammaen og pappaen er fornøyd med gaven.
Her ser du bildet ferdig brodert.
Han er en nydelig tante-unge <3 


Begynner å nærme seg ferdig. Har igjen navn, fødsels-dato og masse markering.
Igang med dåps-bilde til nevøen min.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull