A knit story Poncho/sjal

Jeg falt helt for dette sjalet, og måtte bare kjøpe strikke pakke.  
Den heter Barcelona 105. Strikkepakken kan du få kjøpt HER 
Jeg strikker den på pinne 5. Skal egentlig bruke 4,5, men det hadde jeg ikke.
Det er store stilige fletter på denne, og det går raskt å strikke.
Helt nydelig mykt garn, så denne klør ikke i halsen.  




Da ble denne ferdig ;)
Utrolig lett og deilig å ha på. Varmer godt selv om den er tynn.
Nå har jeg strikket 60 cm på kort tid ;) Gleder meg til den blir ferdig. Blir sikkert god å ha på seg i sommer/kvelder :D
Sånn ser kanten nede ut. Store fletter med varierende lengder.
A Knit Story kanpper :)
Det fulgte med merke i strikkepakken også, så det kom på sammen med mitt eget merke ;)
Selfie med ny poncho.
Åpne knappene og du kan bruke den som et stort skjerf også (y)
Superfornøyd med denne :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull