What does the fox say!!

Jeg måtte slenge meg på fox bølgen. 


Pris inkl garn. 
Barn; 250,-
Voksen; 300,-
+porto

 






Hvit revelue str voksen. Selges 300,- 




En litt skjevøyd revelue er tilsalgs!! 300,- 


Levert, ikke til salgs lengre. 


To nye blå. Begge er bestilt. 




En samling reve-luer. 



What does the fox say? 

SOLGT! 





Rosa bunnfarge med mørk lilla med pynt. 
Det rosa garnet er bambus. 
Her kan du lese om fordelen med bambusgarn. ;om bambusgarn



Flere luer som venter på å få brodert på en rev.
Disse er i str ungdom/voksen. Grå er bestilt, hvit og rosa er tilsalgs!  



Mønster får dere ved å henvende deg til Heidi Linløkken Eriksen på facebook ;) 



Og nå er jeg straks ferdig med rev-skjerf. 
Her har jeg brukt orange- pure Alpaca 
Og den beige er Peru Alpaca light. 
Brukt pinne nr 3,5 og under 1 nøste på hver. 
Oppskriften finner du her: Rev-skjerf


Ny lue er ferdig. Denne er allerede bestilt/solgt. 


Kommentarer

  1. http://mycornerintheworld.wordpress.com/24. september 2013 kl. 19:43

    Åååå vil ha :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bare måtte ha selv ;) Må jo hive seg på bølgen :D

      Slett
  2. Hei.
    Tar du imot bestillinger på Reve lue?????
    Har ei jente på 8 år som øsker seg........

    Mvh

    Marianne Teinum mailadresse: ma.teinum@gmail.com
    eller send melding 47319454

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde planer om å strikke litt luer etter at jeg er ferdig med en Skappelgenser jeg har kommet halvveis på nå.
      Hva slags bunnfarge vil du ha den i ? Mellomgrå, eller i den fargen jeg har på bilde over her?
      Tenker jeg starter på luer i slutten av neste uke.
      Så en lue til din datter skal jeg nok få laget ;)
      Mvh
      Elisabeth

      Slett
  3. Hei igjen!!! Da bestilller jeg en mellomgrå lue med svart skrift hvis det er mulig...:-)

    MVH

    Marianne Teinum

    SvarSlett
    Svar
    1. Da skal jeg strikke det til deg :-)
      Gir deg beskjed når den er ferdig ;)
      Ha en flott dag
      Elisabeth

      Slett
  4. Supert !!! Tusen takk!!! Du kan jo sende meg en mld. på tlf, 47319454 når du er ferdig? Mvh Marianne Teinum

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull