Sort Skappel genser

Da er jeg igang IGJEN med Skappelgenser. 
Denne gangen i sort, og i garn som ikke er "pusete" 
Garnet er fra Iceyarns, og heter Master Alpaca og superwash Merino. 
Det blir en utrolig myk genser, som blir litt "tung" i utseende. Blir varm som ull skal være. 
Denne er bestilt, så eier venter i spenning. 



Eier har mottatt genseren <3




Da er genseren ferdig. Håper mottaker blir fornøyd med den. <3 



Slik ser den ut :-) 


Håndlaget med kjærlighet <3


Håndlaget av meg :D 


Nærbilde av garn og strikk.. Veldig godt garn å strikke av. Lett å få det jevnt og fint da :-) 







Ryggen ble ferdig på morran i dag :)


Fronten er ferdig. 





Da skal det monteres på skuldrene. 
Så skal jeg plukke opp masker til ermer. 



Garnet jeg bruker på denne genseren.
Garnet jeg bruker på denne genseren.



Har fått strikket litt i dag. 
Men snart er det hvitvin og reker på terrassen, så da får strikketøyet hvile. 











Kommentarer

  1. Hei! Så fin blogg du har. Er strikke-jente sjøl, og liker veldig godt plaggene du strikker. Hvor har du kjøpt "handmade with love"-merkelappen? :)

    Sirwa

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for besøket på bloggen min, og om genserne jeg har strikket.
      Jeg er helt nybegynner i strikking, så det er gøy at noen liker det jeg gjør.(begynte å strikke i sommer)
      handmade with love merket fulgte med i et håndarbeide-blad jeg kjøpte på Narvesen i juli mnd. Husker ikke hva bladet het lenger :/

      Mvh Elisabeth

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull