Voss festivalkofte fra A KnitStory

Voss Festivalkofte.

Dette er en strikkepakke som du får bestilt hos flere forhandlere eller direkte fra nett.. HER:
Jeg har strikket min i str L
Her må du være nøye med å strikke fast nok, hvis ikke så kan den sige mye og bli slaskete.
Jeg hadde ikke noe "blå" kofte fra før, og når denne var på tilbud for en gooood stund siden.. Da måtte jeg bare ha :) 

Jeg synes faktisk ikke så mye om å strikke med et sååå glatt garn. Det kan veldig fort bli ujevnt, og trådene må festes ekstra godt. Ikke var den lett å montere sammen heller..

Jeg ser at jeg må flytte de 3 øverste knappene bittelitt, så mønstret passer på begge sider. Den ser litt skeiv ut nå.

Her litt bilder.

Voss Festivalkofte. :-)
Jeg er godt fornøyd med hva jeg fikk til med denne. 

Jeg synes det ble ganske så jevnt strikket tross alt. Så utrolig glatt garn å strikke med.
Veldig flott mønster, og jeg gleder meg til å ta den i bruk. <3

Det fulgte med knapper i strikkepakka. Litt usikker på om jeg liker fargen på de. Synes det er bittelitt for mye lilla farge i de.
Men knapper har jeg mer enn nok av, så jeg kan bytte til noe annet om jeg føler for det.

 

Kommentarer

  1. Hei har du oppskriften på denne. Har mønster,mangler kunn maskeantall når alt skal på rundpinne (bol og armer) mvh Gunnveig Andersen

    SvarSlett
    Svar
    1. Har flyttet to ganger etter denne ble strikket, så den finner jeg ikke igjen. House of yarn som har tatt over mønster på denne.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull