Popcorngenser og hjerteMynthe skjørt.

Popcorngenser fra www.paelas.no ogHjerteMynthe skjørt fra bloggen til hjertemynthe. 


Til popcorngenseren har jeg brukt Alpaca soft fra Nille på pinne 4,5.
Jeg brukte nesten 3 nøster med dette garnet.
I halsen brukte jeg brunt bambusgarn fra Iceyarn.


Til HjerteMynthe skjørtet brukte jeg Alpaca soft fra Nille til underskjørt på pinne 4,
Også brukte jeg brunt bambusgarn til skjørtet. Her også brukte jeg pinne 4.
Strikket etter str 2 - 4 år, men laget det 4  cm kortere.
Også strikket jeg falske fletter i midjen.


Her er st av HjerteMynthe skjørtene min niese fikk til jul ;)


Igang med genseren :)
Da er det kun halsen igjen på genseren ;)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull