Info om bindevevssykdommer

Ikke alle vet, men jeg har Sjøgrens syndrom. Så i perioder så er jeg i dårlig form.
Jeg ble utredet for dette på Drammen sykehus.  Fikk tatt leppebiopsi, test av tåreproduksjon og spyttproduksjon. Etter at jeg fikk diagnosen så har jeg blitt helt glemt. Nå har jeg tatt opp dette med legen min, og jeg har tatt litt blodprøver for å sjekke om det er noen mangler i kroppen som jeg kan gjøre noe med. F.eks B12, selen, vitaminer osv. Har vært mye sliten og trøtt i perioder. Hadde vært deilig å slippe å være så trøtt.

(søndag 4/1-12)
  tlf fra legen kom raskt.. Du er veldig lav på B12. Kom ned på mandag!!
Så i morgen tidlig har  jeg time hos den nye legen min. Kanskje det er håp om at jeg slipper å være såååå trøtt.. :)


Her ligger en link til de vanlige bindevevssykdommene.
Bindevevssykdommer

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull