Limegrønn flette-lue

Da har jeg brukt opp nøstene jeg hadde begynt på fra Skappelgenseren. 
Fant mønsteret inne på en av strikkesidene på fb. Selv om hun som hadde tegnet det ned la det ut gratis, så deler ikke jeg det videre. Alt jeg husker er at hun het Linda.
La opp 120 masker på pinne 3,5 strikket vrangbord, så gikk jeg over på pinne 4 og strikket mønster til ønsket høyde.

Da har jeg funnet hun som har laget mønsteret ;)  Eller hun fant meg på Dorthestrikk ;) Her finner du henne Linda Rettogvrang Tyrhaug

Da er den ferdig, og den har fått en liten dusk.
På neste lue blir det dobbel vrangbord. Tror det blir enda finere :) 
Så langt kom jeg første kveld.
Morsomt mønster å strikke. Det skjer noe hele tiden, og da blir det ikke kjedelig ;) 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull