I dag kom pakken med boots

Var kjempespent på pakken jeg hentet i dag. 

Etter jeg så de herlige bootsene med strikke mønster, så har jeg ventet på pakken. 
I dag kom den og overraskelsen var stor da jeg så hva som lå inni. 
Et par praktfulle boots som satt som et skudd på foten. Gleder meg til å gå med de ute og vise de frem.

Også lå det noe mer i esken... Jeg ble såååå glad. Johooo. Jammen lå det ikke et par clogs også. Da slipper jeg å kjøpe meg clogs til våren. Nå står de klare her, og jeg kan bruke de inne så lenge.  
Strikkegal sa du? Mulig det, men det er ikke så farlig galskap

Her kommer det noen bilder av galskapen min. 


Husker dere innlegget mitt Må bare vise dere noe!
Her finner dere nettbutikken ;) Clogs og Boots med strikkemønster

Er de ikke stilige eller? De satt som støpt for foten min, og det er ikke ofte. disse var akkurat passe brede og høye over risten. Vet ikke om gubben vil ha meg med på jakt i skogen med disse hehe.. Men kanskje jeg får lov ;)

Ut på tur ALDRI sur med slike på <3

Og her sitter overraskelsen på bena <3 Tenkt jeg fikk med clogs også. Disse satt også godt på føttene mine. Bittelitt stramme øverst, men det går seg fort til. Bedre litt stramme enn at de skal være slakke, for da slipper man å tråkke over (y)
Tata!! her står clogsa og venter på å bli brukt. Har gått en liten prøvetur med bootsene mine. Har blir det ingen gnagesår iallefall..
Skulle jeg gitt stjerner her så blir det 5 'a 5  ;)
Topp kvalitet, og et fantastisk mønster.. hihi

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull