Acne genser i jeansblå og offwhite.

Nå har jeg strikket en Acne genser i str XL. 



Brukt litt over 2 nøster offwhite og nesten 3 nøster blå. 

Garnet heter Drops Alpaca Silk brushed.

Brukt pinne 5 på vrangbord og pinne 6 på resten.

Genseren veier ca 125 gram. Superlett og luftig.
  
Mønster og link til den originale genseren finner du HER
Genseren jeg strikket i sort og lakserosa finner du HER:




Da er genseren helt ferdig.. Ble utrolig myk og lett.. Denne kommer nok til å bli mye brukt :-)

Nå er den nesten helt ferdig. Gjenstår å sy igjen under ermene, og feste noen tråder inni. 

Dette er garnet jeg har brukt.. For å være helt ærlig så synes jeg ikke det var så veldig godt å strikke av. Men resultatet ble BRA :-) Og det er jo det viktigste. 


Merket mitt har kommet på plass
Og håndlaget (handmade) merket må jo også på plass :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull