Mariusgenser med hjerter

Mariusgenser strikket med Peru Alpaca light. 
Lys grå, mørk grå og rød. 
Str er en S.  
Brukt 5 nøster i bunnfarge.  1 nøste mørk grå og ca halvt nøste rød. 
Strikket på pinne 3 og 3,5. 




Da er den helt ferdig. Skylt opp, lett dampet.
Kjempefornøyd med ferdig resultat. :-) 




Slik ble genseren. Mangler litt vask og lett damping, så er den helt ferdig :-)

Jeg var litt spent på hvordan det ble med røde hjerter på, og jeg synes det ble fint. Håper mottager også blir fornøyd :-)


Akkurat startet med mønster. Fargene blir litt dus i dus.

Ermene er ferdig og skal inn på bolen :-)


Her er det tegnede mønsteret mitt som jeg brukte på denne genseren :-)



Her er ferdig resultat. Jeg har blitt kjempeglad i dette garnet.
Peru Alpaca light fra Iceyarn


Da ligger genseren klar til mottageren kommer å henter den :-)



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull