Mariusgenser med rundt bærestykke.

Igang med en mariusgenser til min nydelige ekstradatter. 
Genseren har en mellomgrå bunnfarge, hvitt i mønster. 
Garnet heter Virgin Wool Deluxe. 
Strikkes på rundpinne nr 3 og 3,5. 


Kommet litt igang i dag. 



Det vokser sakte men sikkert. 





Første arm er ferdig. 


Da er begge ermene på, og to første omganger med mønster. Det er nå jobben begynner. 



Da er jeg igang igjen etter at jeg gikk tom for garn. Fikk tak i et nøste, så da håper jeg det holder. 




Ferdig. Litt vask og kanskje litt damping, så er den klar. Blir nok pakket inn som julegave fra meg. <3


Da var genseren ferdig og klar for innpakking. 


Håper mottaker blir fornøyd med farger og genseren. 


Genseren er strikket i str XL
Garnet heter Virgin Wool Deluxe. Garnet finner du HER:
Jeg brukte 4,5 nøste med bunnfarge. Under 1 nøste hvit, og under et nøste lilla. 

Kommentarer

  1. Så flink du er!! ♡ den blir såå fin:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Julie. Den kunne ha vært ferdig nå, men jeg gikk tom for garn.. Igang igjen i morgen ;)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull