Lothepus lue nr 13 og 14

Da er Lothepus luer nr 13 og 14  ferdige

Disse ble til i helgen, pluss litt montering i dag.

Jeg har brukt Drops merino extra fine på den i original farge.
Også har jeg brukt Knit At Home superfine merino wool på den i gråtoner.

Jeg tar ikke lenger imot noen flere bestillinger.

Håper mottagere blir fornøyd.
Setter pris på tilbakemeldinger om det er mulig ;)
Her kommer det noen bilder :
Denne er allerede på vei i posten til mottager. Håper du blir fornøyd med mitt arbeide.

Nyt dagen med ei god lue som holder deg varm :-)

Litt nærbilde av strikken :-D

Denne ble ferdig-montert i formiddag. Snart på tur til mottager den også.


Håper du blir fornøyd med luen :D



Enda er jeg ikke lei av mønsteret :-D


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull