Lothepus lue 3

Lothepus lue nr 3.


Denne lua måtte jeg jukse litt på mønsteret. Ble tom for gråfargen jeg brukte i mønsteret. Jeg var sikker på at jeg hadde flere nøster, men de var i feil farge.
Jeg har brukt Drops merino extra fine på denne også.
Minsin <3 eller gubben ;) som fikk denne lua.
Han ville ikke stille som modell, så da fikk gamle frisørhodet jobben. :D
Mønster får du gratis ved å registrere deg hos Dalegarn.
Her får du Lothepus-lue mønster

Jeg strikker gjerne en lue til deg.
350,- tar jeg for jobben inkl garn.
49,- i porto. 


Ble ikke så verst denne :D
Minsin ble iallefall veldig fornøyd <3

100% merinoull i denne lua. Veldig mykt garn som ikke klør.

God og varm over panne og ører siden det er brettekant under hele mønsteret.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull