Kanelsnurr i str 2 år


Jeg var så heldig i fjor at jeg fikk prøvestrikke Kanelsnurr for Vanja Blix Langsrud. 
Jeg ble så glad i mønsteret, så jeg måtte strikke en til. 
Mønsteret finnes i den nye kofteboka Koftefest, og du får kjøpt mønster på Ravelry - vanjastrikk. 
Denne er strikket i baby antibacterial fra Iceyarns. 
Knappene kjøpte jeg på husfliden. Dette er til en gutt, så da synes jeg ikke blomster o.l. passer.


Er ikke mønsteret flott i all sin enkelhet.
Jeg valgte å ha hvit som bunnfarge på denne, og synes det ble fint.
Denne er ikke i ull, så den passer fint å bruke fremover nå.




Sånne knapper valgte jeg. De heter vist noe, men kommer ikke på hva det var. Kjente knapper med lang tradisjon.

Jeg har ingen byste til barneplagg, så da får man bruke kleshenger på egnet sted.
Håper mottager blir fornøyd <3



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull