123 votter og patentstrikket lue

Ferdig med supermykt og litt bling lue og votter. 

Mønster pakke får du kjøpt hos Varm Design
Strikket i  Pus fra DuStoreAlpakka. 
Strikkes på store pinner, så dette går fort å lage. 
Super julegave også.



Så kaldt som det er i dag, så er det på med lue og votter :D



Da har den gamle frisørhodet fått oppdrag igjen. Viser frem patenststrikket lue for dame/ung voksen. Og 123 votter. Har strikket med en tråd med blå glittertråd.
Luen strikkes på pinne 9, og vottene på pinne 7, så dette settet går raskt å strikke.
Godt fornøyd med egen innsats. Første gang jeg strikker ekte patent. Kan egentlig ikke fordra å strikke med pinner som er tykkere enn 7, men dette gikk veldig bra. ;)
Ferdig med første vott. :-) Johoo :D
Og den første votten prøves på. Passet perfekt selv om jeg har store hender ;)
Jeg liker pene kanter, så jeg strikker siste maske vrang snur og løfter av første maske. Da får jeg fin kant.
Bildet fra søndag, og skikkelig strikkekosedag :D 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull