Barne-jakke med fletter.

Strikket barne-jakke med fletter. 

Den er strikket i 1 tråd tweed fra Sandnesgarn (3,5 nøster) og 1 tråd master alpaca fra Iceyarn. (3 nøster)
Pinne nr 6.

Str 8 år




Da er barnejakka med fletter ferdig med knappene på plass ;)



Nå mangler det kun noen knapper på jakken. Tror det må bli noen med litt farge, så alt ikke blir helt grått ;)
Bildet ble litt uklart ser jeg.. jeg får ta nye bilder i dagslys når knappene har kommet på ;)
Her er garnet Tweed fra Sandnesgarn. Nydelig mykt garn :-)
Bilde av forsiden av heftet jeg har kjøpt. Og bildet av jakken jeg strikker på.
Det ble en lav krage på min pga jeg var redd for å gå tom for garn.
Jeg strikket glattstrikk på ermene. Synes det ble finere.
Kommet igang med jakken. Begge garntypene var drøye, og ikke minst mykt og deilig å strikke med.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull