Utvalg til å være med i La Roche-Posay testpanel

Jeg har brukt solkrem for ansikt i dette merket før, så jeg viste at dette merket liker jeg.
Jeg er nyre transplantert to ganger pga autoimmun sykdom. 

Og pga medisiner som kortison og to typer cellegift tabletter som jeg må ta resten av livet, så må jeg være forsiktig med sola.

Det og finne dagkrem og solkrem med høy faktor er ikke vanskelig, men det å finne kremer av bra kvalitet er ikke lett.
Jeg skrev over her at jeg hadde prøvd solkrem i dette merket før, og den gangen måtte jeg bestille den fra utlandet. 

Nå har den kommet til Norge.

Denne flytende kremen er super. Den har faktor 50+, den er flytende og den er lett å fordele utover ansikt og hals, den trekker veldig fort inn i huden, huden blir myk, huden føles ikke fet, du blir ikke hvit i huden, og du kan nesten umiddelbart sminke deg uten at det kladder seg på huden.
Denne kan jeg trygt anbefale til alle som trenger å beskytte seg mot solen hele året. 

Den er uten parfyme men lukter ikke vondt av den grunn.
Les mer om produktet HER

Nyrenset hud. Med så mye medisiner som jeg tar så er det fort gjort å få solflekker/leverflekker i huden. Beskytte huden mot solstråler er viktig!!! 
Kremen er ganske tyntflytende, og er lett å fordele og smøre utover.
Passe mengde for hvert kinn. Husk å smøre hals/nakke og ører. De hilser på sola like ofte som ansiktet ;)
Ferdig smurt inn, og det trekker inn veldig fort. Du kan nesten umiddelbart sminke deg med pudder/solpudder o.l. med en gang.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull