Gave-fangst etter besøk hos min lillesøster.

Var på kjempekoselig besøk i Oslo hos min lillesøster i går. 

Hun har en samboer som er ifra England. Når de var på besøk hos hans familie tidligere i sommer så tekstet hun meg om det var noe de skulle ta med til oss. 

Min sønn har dilla på Jaffa cakes, så overraskelsen var stor da hun kom frem med en hel stooor Jaffa cakes til han. Og som om ikke det var nok, så kom hun frem med en bærepose med Jaffa cakes i alle former. 
Dere er jo bare supre. <3

Etter det fikk jeg jo bare sjokk. Hun kom frem med en svær bærepose.  
Jeg hadde ytret (forsiktig trodde jeg) om at det hadde vært spennende med tradisjonell Engelsk tea.  At jeg likte sjokolade med appelsinsmak.  
Jeg tok bilder av det.  Gleder meg til å smake på alt. :P




Oppi denne posen var det flere pakker med nydelig sjokolade med forskjellig smaker.. NAM NAM :-)

Har du sett så søte smørkjeks :) Har vel ikke hjerte til å spise disse :-)


Litt av utvalget jeg fikk av te. Samboeren kommer ifra Yorshire, så den gleder jeg meg til å smake på.. Utrolig flott eske de ligger i..  Skikkelig postmann Pat landskap :)

En full bærepose med Jaffa cakes. Så nå kan jr kose seg en god stund fremover :P


Skal det være en Jaffa cakes? hehe.. Megastor  kake som klarte flyreisen i kofferten
<3

Yeay!!! Jeg har fått den flott boksen med Engelsk tea .. Føler seg sååååå glad..
Du er en knupp Vivi <3


Som om ikke det var nok!! Se på disse da.. De skal få en hedersplass på kjøkkenet..
:-) :-) :-) :-) :-)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull