Sommerstrikk i grå og sølv.

Fant en flott strikket sommertopp i siste utgave av MbyM. MbyM 
Fant garn i lagret mitt som passet perfekt.  
Grå Tropical fra Iceyarn,  og sammen med metallic thread også fra Iceyarn.




Sånn ser den ut ferdigstrikket :)
Dette tok sin tid gitt.. Ble ferdig med fronten før jeg reiste til Gran Canaria. Tok med med strikketøyet på reisen, men det ble null nix strikking. Det ble for varmt, og med solkrem overalt så ble det liggende.
Gledet meg til å begynne på det når jeg kom hjem....
På hjemturen ble jeg syk, og vel hjemme så kastet jeg opp og det fortsatte den andre veien i flere dager. Etter 4 dager så ble jeg innlagt på isolat på sykehuset.. Så endelig i dag har jeg kommet hjem igjen. Energien er ikke på topp enda, men jeg har klart å gjøre ferdig denne.. Kjempefornøyd.. Så nå blir det en i rosa også :-)
 

Litt selfie :) 

Dette er garnet jeg bruker på denne. Dessverre så har jeg ikke nr på sølvtråden lengre :/ 



Prøvde å få frem hvor flott det ser ut, men får prøve å ta et bedre bilde i godt dagslys.
Da er toppen/tunikaen ferdig. Litt vanskelig å få tatt et bilde som viser sølvtråden tydelig. :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull