Ohmy genser

Ohmy genser fra Becharmed
Janne M H Kristiansen.

Jeg har strikket denne i str XL (romslige størrelser)

På denne har jeg brukt dobbelt garn.
Plum- super kid mohair. Farge nr 039, og jeg brukte bittelitt over 5 nøster.
Også har jeg brukt Indiecita alpaca. Farge nr 236, og her brukte jeg nøyaktig 7 nøster. Var igjen ca 50 cm garntråd.
Mønster får du kjøpt i nettbutikken til Janne HER
Her kommer det noen bilder av genseren.
Den er myk og lett, deilig å ha på hele året.

Den har en god lengde, så den varmer godt over bakenden.

;) 

Sydd på et lite "smykke"
Overgangen mellom bol og ermer ;)


Ermene har dette mønsteret hele veien opp til nakken ;-)

Tror jeg kommer til å huske dette mønsteret en god stund :-D

Da er det bare å håpe på at mottager blir fornøyd <3



Kommentarer

  1. Den vil jeg gjerne ha oppskrift på😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får kjøpt mønster fra BeCharmed som står i teksten øverst. Dette er en nydelig genser, ikke vanskelig å stikke. Lykke til. 😊

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull