Nydelig genser til meg selv- Sidsel J. Høivik design

Dette gleder jeg meg til.
Fantastisk nydelig mønster av Sidsel J. Høivik 
Den heter Firkløvergenser i blåtoner.

Nettbutikken åpner snart. Og da skal jeg si ifra (y)
Jeg har fått tyvstartet på denne vakre genseren <3

Så nettsiden er enn så lenge bare en venteside til alt er klart.
Sidsel J. Høivik nettbutikk



Nå skal det straks felles litt der ermene skal være ;)



Kommet litt igang med mønsteret.
Det er mønster hele veien, og tilslutt skal det broderes litt.
Dette blir gøy og spennende.

Det er en liten stund siden garnet var i hus, men måtte bli ferdig med mesteparten av julegavene først. Fristelsen til å begynne har vært stoooor :D
Garnet er Ask hifa 2.
Har ikke strikket av det før, men minner meg om PT2 fra husfliden.
Kanskje bittelitt tykkere. 
Her er noen av fargene.. Skikkelig godtepose <3


Flere bilder kommer underveis ;) 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull