Og nå sitter jeg hjemme med vondt kne.

Når man er ung til sinns, og kroppen ikke er helt enig så kan det gå litt galt.
Ble ivrig og skulle vise ei ung turn-spire hvordan man skulle satse når man skulle ta araber-flikkflakk. 
Den tredje gangen gikk det galt og jeg skled i fuktig gress.  Landingen var ikke god og resultatet ser du på bildet. 
Mulig avrevet leddbånd. 
Ringe til lege i morgen.  
Nå sitter jeg med beinet høyt etter drøye 2,5 times kjøring hjem fra Sandaholm.

Kom meg til lege på mandag. 
Kunne kun konstatere at det ikke var brudd, men at jeg hadde bløtvev - skader.  Fått time til MR 28 august. 
I mens honkler jeg rundt på krykker. 

Jeg har ikke vært mest aktiv med strikkepinner heller. Mye vondt,  og litt smertestillende så er jeg mye trøtt. 
Snufs! 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull