Nancy kofte

Har startet på en Nancy kofte med litt andre farger i mønsteret enn det som er i originalen. 
Bunnfargen er nr 31776 fra Iceyarn. 
De andre fargene er fra Drops Alpaca. 

Strikker på pinne 2,5 og 3. 






Da er den endelig ferdig. Montert knapper, så da kan den pakkes inn :)

Da er den helt klar for å bli pakket inn.. Håper mottager blir fornøyd <3

Jeg sydde et slikt bånd over sår-kanten. Da blir ikke kanten så tykk synes jeg.




Da er bolen ferdig. Gruer meg til å strikke ermer. Det er såååå kjedelig.
Jeg brukte nøyaktig 2 nøster på bolen.
Da har jeg kommet litt igang på bolen.
Garnet er mykt, men tok litt tid før jeg ble vant til det. Pga Alpaca garnet, så er det bittelitt hårete. 
Godt igang med første arm. Og det går da greit å strikke. ;)
Da er ermene på, sydd med symaskinen, og jeg har klippen opp bolen. Noe av det aller verste jeg vet om.. Såååå redd for at den skal rakne.

Ferdig med å strikke vrangbord på den ene siden ;)

Ferdig med å strikke vrangbord, og alle tråder er festet. Gjenstår å dekke sårkant og sy i knapper.

Sånn ser den ut bakfra. Synes fargene ble fine sammen. ;)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull