Lothepus-luer nr 29 og 30

Her kommer de to siste luene jeg har strikket.


Begge luene er strikket i Drops merino extra fine.
Begge luene har jeg lagt opp 120 masker på.
En i originale farger, og en i hvit,grå og sort farge.

Jeg har muligheter til å strikke litt luer innimellom andre oppdrag jeg har. Men lover ikke at de blir ferdig over natten. Du må gi meg et par dager iallefall.
Pris for ei lue er 350,- pluss 45 i porto om den må sendes.
Samme porto på 2 luer om du ønsker det :-)
Ta kontakt her, eller en PM (privat melding) på Facebook.

Lothepus-lue i originale farger. Luen er ca 30 cm lang. Felt over flere omganger enn i mønsteret. 
Håper du blir fornøyd med luen Kate :-)

Smil til verden, og den smiler til deg. Ønsker deg en god dag <3


Etter 30 luer, så begynner mønsteret å sitte for å se det slik :) hehe


Denne i gråtoner har jeg strikket til min fetter <3
Håper den passer fint, og at den faller i smak.

Frisørhodet fra 1987 får gjøre jobben med å vise frem denne lua ;)

 Jeg har også på denne felt over flere runder enn i mønsteret. Da blir den jevnere avrundet bak. (y)

Da er det påske-ferie.
Takk for titten, og velkommen igjen <3



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull