Lothepus lue nr 10.. Bare 10 luer igjen haha

Lue nr 10.. "bare" 10 luer igjen å strikke.



Denne er strikket i Drops merino extra fine.
Jeg må nå si nei til å strikke flere luer enn de som allerede står på listen hos meg.
Håper dere forstår det.

Her finner dere mønsteret om dere ønsker å strikke en selv.
Det er veldig lett å strikke den. Kun rett og vrang masker.

Her er bilde av nr 10
Dette er altså lue nr 10.
Det er mye arbeide med disse luene, så håper mottagerne blir fornøyde.
Har en misstanke om at jeg har priset meg litt lavt. Sett luer på finn helt opp i 500,- ..
Jeg setter pris på tilbakemeldinger. Trenger ikke være så mye. Et hei holder :)

Bilde fra front :-)

Hodemodell får man til en billig penge på e-bay ;)
Trenger du hjelp til å finne frem der, så send meg en PM på facebook.
Nyt livet ja.. Gjør det ;)
Ønsker deg en flott dag.
Jeg skal pleie forkjølelse som kom kastet på meg i dag, men nyter livet for det :D <3


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull