Lothepus lue 6 og 7

Lothepus lue 6 og 7 ferdig.


Lue nr 6 er strikket i Dops merino fine ( blå, hvit og grøn) Det grå er Dalegarn falk.
Lue nr 7 er strikket i Drops Lima. Noe grått med glitter i mønsteret. Ukjent merke ;)
Ønsker du at jeg strikker en lue for deg, så ta kontakt på PM på facebook.
Jeg tar 350,- pluss 45 i porto om jeg må sende den til deg.


Lothepus lue nr 6. Den ligner originalen i fargene. Denne er bestilt, så ikke for salg.

Normal størrelse på denne, bare hodet som er litt liten for lua ;)



Da får jeg bare håpe at mottager blir fornøyd. :D


Dette er lue nr 7. Denne er også normal i størrelsen. Denne er bestilt og allerede levert.

Denne er strikket i Drops Lima.

Får håpe luen varmer godt og blir mye brukt :-)


Takk for at jeg fikk æren av å strikke lue for deg :)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull