Lotepus lue

Strikket Lotepus lue.


Denne lua har jeg strikket en mønster-rapport mindre enn i mønsteret.
Tanken var jo at jeg skulle ha denne selv, og jeg har liten hode-omkrets.
Den er strikket i Drops merino extra fine mix.
Ønsker du å strikke luen selv, så får du mønsteret fra Dale om du registerer deg hos de. Link finner du HER
Hvis du ønsker at jeg strikker den til deg, så kan du sende meg en PM på facebook, eller kontakte meg her.
350,- pluss porto på 45,- 

Her kommer noen bilder fra min lue. Litt andre farger enn i originalen.

Jeg har strikket min lue ca 28 cm, og som skrevet over her en mønster-rapport mindre. ( 8 masker) Så denne passer til et lite damehode/tenåring.

Synes denne er passe baggy.. I mønsteret står det 34 cm. Man kan strikke den så lang man vil/ønsker.

Godt fornøyd med første lua. Allerede igang med neste ;)
Ønsker den en flott dag.

Skriv gjerne inn en hilsen i bunnen her <3 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull