Heklet bolero i str 4 år

Heklet bolero i str 4 år.

Jeg hadde lyst å lage en bolero til den lilla kjolen jeg heklet i forrige uke.
link til den har du HER
Mønsteret på denne bolero finner du på Tusenideer HER
Jeg har brukt Baby alpakka silk fra Drops. Det er et litt tynnere garn enn i mønsteret, så jeg var sikker på et den ikke ble alt for stor.
Garnet er utrolig mykt og passer til alle som har følsom hud.
Jeg har brukt mønsteret som utgangspunkt, og gjort litt forandringer som jeg liker det.
Her får du noen få bilder ;) 

Det er deilig med en bolero som luner litt. Garnet er i alpakka og silke, så det er utrolig mykt samtidig som den varmer godt.
Denne kjolen og bolero er en sommergave til ei som elsker lilla <3

Alle jenter er små prinsesser <3 

Denne er ikke dampet i det hele tatt. Da synes jeg den mister spensten og henger slapt ned.
Denne er utrolig lett å lage, og det går med noen veldig få timer.
Den er heklet sideveis i 3 deler.
 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull