Jakke fra Du store alpakka

Jakke fra Du Store Alpakka


Denne er strikket etter gratisoppskrift fra Du Store Alpakka.
Mønster finner du HER:
Jeg har brukt Sterk garnet fra samme leverandør.
Jeg må bare si at Bling er fint å se på, men et herk å strikke med.
Så tviler på om jeg strikker så store partier med det igjen. Det skraper litt mot huden også, så her må man ha en tynn langermet trøye under om man har litt følsom hud.

Ellers så er jeg storfornøyd med denne.
Jeg falt for mønsteret med en gang jeg så den. 
Også så jeg det var % avslag på sterk-garnet hos Garnia.
Så da ble det enda en ny kofte på meg.
Knappene kjøpte jeg på ebay. Har dessverre ingen link til de.
Her kommer noen bilder.
Her er den endelig ferdig. Synes knappene passet fint til bling-garnet.


Med knappene igjen.. Den er nok finest åpen eller med noen få knapper igjen.
Det er jo rullekant til knappestolpe, så da blir jo den strekt ut.

Jeg er egentlig ikke så veldig lilla av meg, men denne fargekombinasjonen likte jeg veldig godt <3

Nærbilde av knappene. Kostet vel ca 30,- for  knapper.
De er vel ikke så veldig solide, men regner med at knappene blir veldig lite brukt.

Nærbilde av Bling-garnet som er strikket sammen med sterk.

Da er det bare å ta den i bruk :D


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull