Bøvertunkofte fra Kofteboka

Bøvertunkofte fra Kofteboka

Strikket Bøvertunkofta i garn fra Iceyarn. 
Jeg begynte på denne for et år siden, men kom ikke så veldig langt før den ble glemt i strikkenettet.
Nå er den endelig ferdig, og den kan brukes.
jeg husker ikke hvor mye garn som ble brukt på det som ble strikket i fjor, men om jeg tipper ca 4 nøster med hvitt, og 6 nøster blå så er jeg ikke så langt unna sannheten.
Jeg har brukt anbefalt pinnestørrelse fra boka.
 kode på garnet er 37460 på det blå, og 35457 på det hvite.
Knappene bestilte jeg fra Etzy. 12 knapper til 33,-

Her kommer litt bilder av kofta ;)


Gleder meg til å ta den i bruk. Den har god lengde. Passer fint til olabukser, kjole og skjørt. Ja, den passer til alt.
Tror jeg har fått plassert knappene ganske så rett til hver side ..


Made with love merket må på ;)

Skredderbysten er alt for liten, så det ser ut som den har blitt slengt på ;) hehe 

Et fra den andre siden også da :) 

Godt fornøyd med kofta. Hadde jeg begynt på den i dag, så ville jeg ha strikket vrangborden enten vridd-rett eller med falske fletter. Det ser penere ut.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull