Mariusgenseri str L dame

Mariusgenser str L damemodell

Denne er strikket i Karisma fra Drops.
Fargene er sort, hvit og eplegrønn
Jeg har strikket forkortet omgang bak mot nakken for å få den litt høyere opp bak.
Link til hvordan du strikker dette finner du HER
Håper linken virker ;)

Jeg er godkjent håndstrikker av mariusmønsteret.
Da er denne helt ferdig, og håper mottager blir fornøyd med den.


Finnes ikke noe bedre å ha på seg enn en god ullgenser.
Og mariusmønsteret går aldri av moten.
Bitteliten mønsterforandring på denne <3 

Hjerte mot hjerte. <3


Kommentarer

  1. Feller du flere masker enn det som står i oppskriften siden du får halsen tettere?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anette. Jeg feller av ca 8 til 12 masker mer enn i mønsteret om jeg ønsker den tettere i halsen. Husker ikke om jeg gjorde det med denne. en bredere halskant kan også gi inntykk av det. <3

      Slett
  2. Nyderlig genser. Mulig å få oppskrift?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Mariusmønsteret er opphavsbeskyttet, så deling er ikke lov. Hjerte mønsteret ligger på bloggen min her et sted. Bruk søkemotoren og skriv hjertemønster så kommer det nok opp. Det går fint å låne strikkebøker på biblioteket.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull