Skappelgenser Sommerakvarell

Strikket meg en Skappelgenser til. 

Denne er ifra bok nr 2. SOMMERAKVARELL


Gikk tom for en farge,  så det ble litt omvendt farger på øverste mønster. 
Strikket i str L, siden jeg leste flere steder at den ofte ble liten. 
Min ble iallfall stor nok. En god XL.
MULIG JEG SELGER DEN OM JEG FÅR EN RIKTIG PRIS. 
Garn kostnader på 950,-
Denne strikket jeg innimellom kofte/genser-strikk for å hvile fingrene fra tynne pinner.
Denne genseren kan du bestille fra mange garnbutikker og direkte fra
Nettbutikken til Skappelgenseren HER:




Her er den ferdig.. Den er strikket med dobbelt-tråd og derfor ganske så tykk og varm.
Synes fargene på øverste mønster ble fint. Fikk en helt symmetrisk halskant også.. ;)
Godt fornøyd med hele genseren.
 
Bilde fra ryggen. Ble litt utydelig ser jeg nå. Men man ser hvordan den ser ut ;)

Her ligger den ferdigstrikket før den ble dampet lett fra vrangen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull