Tubeskjerf i grå/glitter garn

Grått tubeskjerf

Ferdig med et ekstra langtt tubeskjerf. Dette kan lett snurres rundt halsen 3 ganger.
På dette skjerfet har jeg brukt 3 nøster med Lady Glitter fra Jarbo.
Heklet med krok nr 4,5. 
Skjerfet er 15 cm bredt, og 236 langt. Altså 118, for det er jo heklet rundt og målt liggende dobbelt.
Brukt samme Youtube  mønster som tidligere. 


Veldig enkelt tubeskjerf de fleste kan klare å få til.
Bare pass på å lage løse lm på første runde.
Bilde av garnet jeg har brukt.
Jeg husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte det, men det finnes flere forhandlere på Jarbo garn i Norge. 

Ble ikke så godt lys på alle bilder :( 

Her prøvde jeg med blitz. 

Og her uten blitz.
Jeg får nok ta et nytt bilde i dagslys. 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull