Klompelompe jakke og lue

KlompeLompe jakke og lue

Jeg har her strikket en søt jakke og lue fra boken KlompeLompe.
Jeg har strikket det i Drops baby merino.
Knappene kjøpte jeg hos Ulla i Drammen.
Jeg har strikket etter str 6-12 mnd.


Ferdig med å strikke en søt liten baby jakke og lue.
Denne er strikket fra toppen og ned. veldig flott måte å strikke jakker og kofter på. Da blir det ingen montering.
Klompelompe er en herlig strikkebok som jeg anbefaler på det sterkeste.

Søte små knapper jeg synes passet fint til denne jakken :-)


Denne jakken er veldig lett å strikke. Kun rette og vrange masker. Ingen hokus-pokus i det hele tatt.


Lille søte lua med liten knute på toppen.
Håper det passer mottager fint ;)
Disse bildene ble litt mørke, men det går vel fint å se allikevel
.

Prøvde å ta nærbilde av knappene, men ser nå at bildet ble litt utydelig. Det er litt bling og rosa <3 




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull