Grått hodeskallesjal

Hekler dette sjalet med Linen dark grey på heklekrok nr 3,5.  

Garnet er fra Iceyarns og har nr 27256. 
Link til mønster finner du. HER

Hodeskallesjal klar til bruk :) 
Jeg brukte 3,5 nøster.
Heklet så jeg hadde 7 hodeskaller på rad.



Det går fort når man kan mønsteret utenat ;)
Så langt kom jeg på første nøste ;)
Her er bildet av garnet jeg bruker..
Det er litt mykere enn 100% lin, og det er litt blankere.
Dette inneholder 50% lin, og 50% viskose.
Da er sjalet heklet ferdig, vasket og tørket. Synes dette er en passe størrelse
Nærbilde av hodeskalle :)
Man trenger ikke å strekke dette garnet til det er tørt. Bare legg det i fasong på et håndkle.
Hadde det vært bomull, så hadde jeg brukt nåler og lagt det i strekk til det vart tørt.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull