Cortina ll genseren


Denne er strikket i gave til en kamerat. 


Cortina ll genseren. Fra OL, ja det årstallet husker jeg ikke i farten.  
Jeg strikker den i Virgin wool deluxe dark grey og white.  Garnet bestilles fra Iceyarn. 
Jeg har lagt til mønster nederst på ermene, ellers følger jeg mønsteret med litt justeringer i halsen og maskeantallet på ermene.  Jeg har heller ikke laget innsvinget liv. Det passer ikke til herregensere synes jeg. 
Også strikket jeg vrangbord nederst på bolen.
 Det ble litt justeringer allikevel :-)

Da har jeg stått modell selv, siden mottager ikke vet om den ;)
Jeg må innrømme at jeg fikk veldig lyst på den selv også. Den er utrolig myk å ha på selv om det er 100% ull. 



Ja dette holder jeg på med i påsken, og jeg som egentlig skulle gjøre ferdig noe annet først som må være ferdig snart.. Sånn kan det gå ;)
Arm nr 1 i produksjon ;)
Strikker med favorittgarnet mitt. Virgin Wool Deluxe fra Iceyarn. 100% ull som er supermykt.
Her er arm nr 1 ferdig. Gru-gleder meg til montering. :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull