Skulls-lue

Nå har jeg strikket en Skulls-lue fra marionR design.  
Du finner henne på Instagram og hun har egen Internett side www.marionr.no
Jeg har strikket luen helt etter mønster, og samme pinnestr.
Det er bilde av garntypen jeg har brukt litt lengre ned på siden.
Denne har jeg strikket til min lillesøster som har "litt" dilla på hodeskaller ;)
Nå har den blitt skylt opp og henger til tørk før den pakkes inn :-) 



Bildene ble finest med blitz i dag pga dårlig lys ute.
Og det gamle frisørhodet har fortsatt en jobb hos meg :-)
Det ble en liten skjønnhetsfeil på lua..
De midterste huene fikk litt mindre øyne.. Men det får jeg ikke gjort noe med nå.. Da ser man at det er hjemmelaget iallefall ;)
Så langt kom jeg første ettermiddag/kveld. Litt uvant å strikke med så tynt garn. Tok litt lengre tid da.
Her er garnet jeg har brukt til denne lua. Veldig deilig garn.
Her er fremsiden på mønsteret.
Det får du kjøpt for 30,- hos marionR design.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull