Limegrønn Skappelgenser

Hadde noe limegrønt garn fra Iceyarn liggende, så da ble fristelsen stor for å prøvestrikke litt. 
Jeg tror mitt garn er litt tynnere, så da strikker jeg etter den største størrelsen. 
Garnet jeg bruker har nr: 34834 Leggero kid mohair light green.
 35385.Wool fine lime green.
Strikker på pinne 7


Her får du kjøpt mønster: Skappelgenser#2


Etter noen strikkefrie dager er jeg igang igjen med den grønne genseren. Ermene er på og jeg skal begynne med raglan fellinger. Gleder meg til denne blir ferdig <3


Da er jeg godt igang med den første armen :) Liker farger mer og mer. 




Farge-gjengivelsen ble ikke helt bra, men flere bilder kommer etterhvert ;)
Er vist ikke lett å få riktig farge på genseren. Så veldig bra ut på mobilen.. Fargen er mer lime farget.. Ja ja .. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull