Jeansblå flettegenser

Jeansblå flettegenser. 

Her har jeg blandet Alpaca soft fra Nille


 og Timeless Mohair fra Stoff&Stil.



Strikker etter str M.

Mønsteret finner du på skappelgenseren.no
Bruker samme pinnestørrelse som står i mønsteret.


Her får du kjøpt mønster: Flettegenser#2


Da er Skappelgenseren min ferdig. Ble kjempefornøyd med denne ;)
Utrolig myk, og røyter ikke.
Denne er strikket i str M, så den er litt liten til meg.
Mulig jeg overrasker ei med den ;)
Sånn ble den seende ut bak. God lengde, så den henger på nedsiden av baken :)

Da er ermene på. "Bare" resten igjen ;) 


Igang med bolen på genseren. Den blir supermyk.
Her er garnet jeg bruker. Timeless Mohair fra Stoff&Stil
Alpaca Soft fra Nille.
Da er bolen ferdig strikket. Morsomt å strikke fletter.
Igang med første erme ;)
11 fletter i høyden, det samme som på bolen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull