Arm strikket tubeskjerf

Dagens skjerf.


Bestilte et tykt og mykt garn fra Iceyarn her om dagen. Kremhvit farge. 
Jeg la opp 15 masker på mine kraftige armer. 
Brukte 2 nøster. 
Heklet endene sammen med fingrene med rettsiden mot hverandre. 

Dette skjerfet brukte jeg 35 minutter inkl festing av endene.
Link til videoen jeg brukte finner du HER:
Dette var skikkelig gøy :-) 


Man kan bruke hvilket som helst garn. Trenger ikke å være så tykt som dette. Du kan bruke dobbelt garn, eller tredobbelt. men da bør du har prøvd det litt først pga mange tråder å holde styr på ;)
Skjerfet er snurret to ganger rundt halsen.

Meg og min iver så blir det kvelden og dårlig lys når jeg tar bilder..
Får se om jeg tar noen nye på dagen i morgen ;)

Dette er garnet jeg brukte til dette tubeskjerfet.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull