Alafoss genser fra boken Islandsk strikk med egen vri ;)

Begynt på en genser fra boken Islandsk strikk. 

Har valgt litt andre farger,  så jeg er spent på hvordan den blir. 

Bunnfargen er fra Iceyarns og heter Alpaca bulky nr 25451.
Jeg har også brukt dette garnet i det offwhite, og orange.
Jeg brukte nesen 7 nøster i bunnfargen i str XXL. 





Siden mottageren er jeger, så ble det pote-mønster i stedet for stjerne.
Det gjenstår å få dampet den litt.

Fargene i genseren står fint til alle de flotte fargene ute nå :-)


Nå håper jeg at dette er ok farger til en mann.. 




Titt titt. Det er denne genseren jeg skal strikke i andre farger.
Strikkepinnemappa har jeg bestilt av Krambua på facebook. 




Da er bolen og en arm ferdig. Helt utrolig godt garn å strikke med <3 




Skulle egentlig ikke begynne på denne riktig enda, men når garnet kommer i hus så er det ikke lett å holde seg unna.. Skal bare prøve litt, litt til ;) osv..




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull