C2C Halloween løper

Halloween hekling



Bare følte for å hekle litt i kveld, og det skulle være noe veldig enkelt. 
Hadde bestilt noe Halloween garn, så da fikk jeg brukt for det.

Hekler på krok nr 4,5. 


Garnet har jeg bestilt HER:
Heklenåla her jeg bestilt HER:

Her finner du youtube film om hvordan du hekler C2C. HER:

Denne heklenåla liker jeg veldig godt. har den kun i denne str, men kommer til å bestille fler i de str jeg bruker mest. De koster 12,96 kr pr stk, så man blir ikke akkurat fattig.
Dette garnet bestilte jeg, men ser at de er utsolgt for det akkurat nå.
Så langt kom jeg på første nøste med orange. Har 3 nøster orange, og 2 nøster med sort.
Blir iallefall ferdig til Halloween, da dette tok en drøy time ;)
Da er C2C løperen ferdig. Den ble 1, 10 cm lang. Passer perfekt til kjøkkenbordet mitt.


Det var et mykt og behagelig garn å hekle med. Den glittertråden var også myk og lett å ha med å gjøre. .Det er synd at de er utsolgt for dette garnet. Kunne tenkt meg å laget duk til stuebordet og kommoden også. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull