Heklet Cilantro Cowl skjerf.

Nytt mønster på tubeskjerf. 

Dette heter da Cilantro Cowl. 
Dette er utrolig enkelt og det gir et morsomt mønster. 
På dette sjalet har jeg brukt krok nr 6, men kunne ha brukt 0,5 større. Men siden jeg har en litt sår og stiv finger, så brukte jeg godkroken min. 
Garnet jeg brukte på dette heter Red Heart Classic.


Mønsteret finner du HER : Mønster
Garnet finner du HER :Garn







Da er dette tubeskjerfet ferdig. Ferskenfarget med litt "boblete" mønster. Det tøyer seg godt i alle retninger. Det er bredt nok til å bruke som hette over hodet.



Kommet litt igang :) 

Dette er garnet jeg bruker på dette ;)
Jeg brukte to hele nøster på tubeskjerfet.

Nærbilde av hvordan mønsteret blir. Jeg kunne nok ha gått opp 0,5 eller 1 str på heklekroken. Men det ble fint slik også.


Her en blide av lengde og bredde på det. La opp 44 lm, og startet med stav i 4 m fra heklekroken.
På neste med slikt mønster, så skal jeg legge opp 38 i stedet. Da blir det bittelitt smalere og lengre.
Brukte to hele nøster av garnet. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull