Heklet topp i gammelrosa farge

Hadde liggende Tropical garn fra Iceyarn som jeg hadde glemt.
Og Tropical egner seg godt til sommerplagg siden bambus ventilerer godt og virker kjølende på varme dager. 

Mønsteret jeg bruker her finnes i Sandnes hefte nr. 0706 barn/voksne.




Da er den ferdig, og den er i str XL.
Tropical er utrolig godt å hekle/strikke med, og det er mykt og ha på kroppen. Denne blir nydelig med en hvit topp under. 

Jeg har 1 runde med fm, og 1 runde med krepsemasker rundt halsen.



Startet opp med ryggdelen.
Dette går ikke like raskt som de hullete bolero og toppene jeg tidligere i uka har heklet. Men synes dette var et fint mønster :)


Ryggen er ferdig :)



Ryggdelen er ferdig, og startet opp på fronten. Har bittelitt igjen av nøste 2 av 4. Håper jeg får nok til ermer.






Kos





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull