Acne genser i Faerytale. Lys rosa og lilla

Nok en Acne genser på pinnene. 

Deilig sommergenser i str L/XL


Mønster finner du HER




Da er den ferdig strikket. Gjenstår å feste noen tråder, og sy igjen under ermene.
Da er genseren min ferdig.
Har brukt bittelitt over 2 nøster tåkerosa, og 2 1/2 nøste lilla.
Dette er strikket etter str L/XL
Nydelig lett sommergenser i farger jeg liker godt :-)


Har strikket litt annen raglan enn det som står i mønsteret. Synes den blir finest når den er så smal som mulig på denne.



Dette er garnet jeg bruker.
Det er i 100% Alpakka garn, men siden genseren blir strikket på store pinner, så blir genseren luftig og lett. Lun og god til kjølige sommerkvelder :-)
Så langt kom jeg på første kvelden. Garnet ligner på Drops Alpakka Silk brushed, men dette er litt lettere å stikke med og det blir litt tettere i strukturen.
Tenkte jeg skulle spørre dere om hva dere synes om fargene, men når jeg så hva jeg hadde på meg i dag så matchet det jo perfekt.. hehe
Da nærmer den seg ferdig. Ble liggende litt pga bestilling på heklede topper.
Nå er det bare noen runder igjen :-) 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull