Hjemme igjen etter en uke på Gran Canaria.

Jeg hadde med meg både strikkepinner og heklenål, men rørte det ikke.
Det var for varmt og for mye solkrem til at det fristet. 
Gledet meg til å begynne med håndarbeid når jeg kom hjem, men på flyturen hjem ble jeg syk. Har ligget rett ut i hele dag med omgangssyke.
Håper dagen i morgen blir bedre.

Lørdag kveld ble jeg lagt inn på isolat på Tønsberg sykehus. Alt jeg drakk og spiste kom rett ut igjen, så jeg ble veldig dehydrert. De hadde problemer med å finne blodåre for å ta blodprøver.
I dag 5/5 så fikk jeg reise hjem siden formen er bedre. Har ikke fått svar på årsaken til problemet enda, men de dyrker prøvene mine for å finne svar.
Heldigvis så var nyreprøvene kjempefine.


Dette er hjerteøya ved lyngstranda.

Litt selfie, og sand-dynene Maspalomas.

Dette er lyngstranda. kunstig bygget strand med lys sand fra Sahara.

Koooooos oss <3

To gode venninner som koser seg i det deilige vannet.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull